16 syyskuuta 2014

Movie Monday #133 - Dystopia



Anteeksi, olen erittäin pahoillani. Taas myöhässä. Se on yllättävän vaikeaa päästä tänne ajoissa, minulla oli vielä haasteen tekeminen mielessäni eilen kun avasin läppärini, mutta....
No, ihan sama, tässä nyt tänään joka tapauksessa.
Eli haasteen nimi on Dystopia. Ei, minä en kysele (ainakaan tällä kertaa) elokuvissa esitettyjen dystopioiden perään, vaan pyydän teitä muodostamaan omat dystopianne. Nyt varmaan ajattelette, että miten se liittyy elokuviin? No, kyseessä olisikin teidän ennuste elokuvien tulevaisuudesta ja koska kyseessä ei ole utopia-haaste, vaan dystopia-haaste, haluan, että ilmaisette syvimmät pelkonne elokuvateollisuuden tulevaisuudesta.
Esimerkiksi minun suurin pelkoni olisi, että vuonna 2030 parhaan miespääosan Oscar-ehdokkaat olisivat tyyliin:
Vin Diesel - Fast & Furious 16
Robert Downey Jr. - Iron Boy meets Iron Man
Sylvester Stallone - Grandpa Rocky and the Expendables
Adam Sandler - Blended 2
Hugh Jackman - "mikä tahansa elokuva"

Ja kiitos vielä Hiramundalle, joka pisti omaa haasteideaansa tulemaan, vaikka samantyyppinen haaste olikin sitten olemassa... jos joku vaikka haluaa oikeasti haasteen elokuvista esitetyistä dystopioista, niin rohkeasti vain viestiä tännepäin, tosin nyt kun olen sen niin monta kertaa maininnut, luultavasti teen sellaisen haasteen.

Ja vielä pitkittääkseni tekstiä liikaa, totean vain, että olen valitettavasti saavuttaut sen päivän, kun en muista tehdä haastetta maanantaina ollenkaan, kuten haasteessa Du Själv? pelkäsin... Yritän parantaa tapani =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti